פינוי בית שהיה סגור הרבה שנים

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

פינוי בית שהיה סגור הרבה שנים עשוי להיות מורכב ומסובך יותר ממה שאתם חושבים, וזוהי אינה עבודה שתוכלו לעשות בעצמכם. ישנן מעט חברות העוסקות בנושא, ורק הן יודעות לתת מענה לבעיות המיוחדות הקשורות לנכסים שעמדו שנים רבות ללא דיירים.

בתים ישנים ומוזנחים

בנסיבות שונות בתים יכולים להגיע למצב שבו הם עומדים שנים מוזנחים וסגורים. ושלא יהיה לאף אחד ספק, בית שעמד סגור במשך שנים לא נשאר נקי ומסודר כפי שהיה…

לעתים מדובר בקשישים עריריים שהלכו לעולמם, ולא הותירו יורשים. הדירות הללו יכולות להיות במשך שנים בידי המדינה, עד שהחליטה לממש אותן. ואולי סיבות אחרות מנעו מהיורשים לעשות שימוש בנכס, וכך הדירה עמדה ריקה במשך שנים.

ולא רק שעמדה ריקה מדיירים, לעתים אף מילאו את הדירה בחפצים שלא צריך, והפכו אותה למחסן.

במהלך השנים, כאשר הדירה עומדת סגורה, מתחוללים נזקים רבים בדירה. אין אף אחד שמטפל בתחזוקה השוטפת, ובתוך הבית המצב רק הולך ומדרדר. בעיות של לחות ורטיבות גורמות לעובש להתפשט בתוך הבית. זה גורם נזקים גם לתשתיות המבנה, וגם לכל התכולה שבו. חלונות עשויים להישבר, ולאפשר את כניסתם של בעלי חיים שונים, והם תורמים גם כן להרס והזוהמה.

וכך המצב רק הולך ומתדרדר, והדירה הופכת להיות מפגע תברואתי ובטיחותי. ולטפל בדירה זה מבצע מורכב. יש צורך במשאית וסבלים על מנת להוציא את כל החפצים. יש לנקות ולבצע חיטוי, ולתקן את כל הליקויים. זוהי לא עבודה שתעשו בעצמכם, וגם לא עבודה לעוזרת בית או חברת ניקיון. פינוי בית שהיה סגור הרבה שנים הוא משימה לחברת פינוי העוסקת בתחום הבתים המוזנחים ופינוי הגרוטאות.

פינוי בית מוזנח

בינוי התכולה והגרוטאות שבבית הוא רק הצעד הראשון. לאחר מכן צריך לנקות, לחטא ואף לבצע הדברה. ולבסוף לתקן את הליקויים השונים הקיימים בדירה. כך תוכלו למכור את הדירה או להכניס דירה ולקבל הכנסה משכירות. אך בשביל שזה יקרה, יש עוד עבודה רבה לעשות.

אם מדובר בדירה במיקום מרכזי, אתם בוודאי משלמים עליה ארנונה יקרה, וחבל. כדאי לעשות שימוש בנכס. אל תדחו זאת לשנים הבאות, פשוט הזמינו חברת פינוי שתטפל לכם בכל הדברים הללו.

העלויות של פינוי דירות מוזנחות הן זניחות לעומת פוטנציאל התשואה שתוכלו להרוויח אם תעמיד את הנכס להשכרה.

אנחנו מטפלים אפילו במיון התכולה

ישנם רבים שמבינים שיש צורך בחברת פינוי, אך אינם מבינים שחברת הפינוי באמת יכולה לפתור את כל הבעיות הקשורות לפינוי. בעלי הנכס מאמינים שקודם עליהם למצוא זמן על מנת לבדוק שאין בדירה חפצים בעלי ערך או מסמכים חשובים, ורק אחר כך יפנו אל חברה מקצועית לפינוי דירות.

המציאות מראה כי דווקא חברת הפינוי יודעת למיין הרבה יותר טוב. אנו בשי פינוי דירות עושים זאת בעזרת צוות מקצועי העובד בשיטתיות. אנו נמצא עבורכם את כל חפצי הערך והמסמכים החשובים, ונמיין את כל הגרוטאות. החלק המשמעותי הולך לפח ולמחזור, אך לעתים ניתן גם לתרום דברים למשפחות נזקקות.

בשורה התחתונה, אינכם צריכים לעשות דבר מלבד לפנות חברת הפינוי. חברת הפינוי תערוך את התכנית, תסביר לכם כיצד זה יתבצע ותעניק לכם מחיר משתלם עבור הפינוי.

אם אתם זקוקים לנקיון או פינוי דירה של אדם הסובל מאגרנות כפייתית – צלצלו לשי: 050-7454504

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!