חברת נקיון לפני מעבר דירה

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

בעולם אוטופי מעולם לא היינו צריכים להיכנס לדירה שגרו בה בעבר. שהרי, מי לא היה רוצה להיכנס לדירה חדשה מהניילונים? לדעת שאתם, ורק אתם הם אלו שהיו בה. אך המציאות יותר מסובכת. בעת מעבר דירה, ברוב המוחלט של המקרים נעבור לדירה שכבר גרו בה. עכשיו מתחילים להריץ את המחשבות… מי השתמש במקלחת, עד כמה הוא היה מלוכלך, אילו חיידקים מסתובבים בבית ועוד..

מדובר בבעיה ידועה, ובמיוחד במדינת ישראל – שבה, לצערנו, אין יציבות וקבע, ואנשים מוצאים עצמם במעברי דירה בתדירות דיי גבוהה.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה! נבקר טרם המעבר ונצחצח לכם את הדירה. מדובר בהבדל עצום – אתם תיכנסו לדירה מבריקה, הריח יהיה נפלא, ונדאג לכך שתשתוקקו להיכנס אליה! דמיינו את ההבדל בין כניסה לדירה שנודף ממנה ריח רע ולא מוכר, בטח לא הריח שלכם, אבק, לכלוך ומה לא… לעומת כניסה לדירה מבריקה, כולל כל חלק שבה אשר רק תחשבו עליו. כמובן שאם יש לכם בקשות מיוחדות בנוגע לזה – אנו נהיה קשובים ונפתור כל בעיה. חברת ניקיון לדירה תוכל לעשות את ההבדל!

אנו נבריק לכם את הדירה באופן המקצועי ביותר שתוכלו לדמיין. מיותר לציין שהשוק מלא בחברות שכל מטרתן הוא גזירת קופון על חשבונכם. אנו לא מקבלים כל עובד, בודקים בקפידה את כלל העובדים (והם מתוגמלים בהתאם), ולא נסיים את העבודה עד שתהיו מרוצים ב-100%.

בלי קיצורי דרך, בלי עיגולי פינות. פאנלים, ארונות, מרפסות, מדפים, שירותים, מקלחת. לא נפסח על שום חלק.

כמו כן, נדאג לחלונות, לתריסים ולמסילות – תוך שימוש בחומרים הייעודיים לכך. יתר על כן, ננקה באופן פרטני כל פריט בבית העשוי מעץ באמצעות חומר מיוחד הנותן מראה חדש – ללא תלות במספר השנים שאתם מחזיקים בו. כמובן שנוכל גם לדאוג לניקיון הדירה לאחר שיפוץ – ולא רק לניקיון דירה חדשה.

 

למה אנחנו?

  1. איכות ההון האנושי – כפי שצויין, בניגוד לחברות אחרות אנו לא מקבלים כל עובד. עבודות ניקיון עשויות להצטייר כעבודות זולות, פשוטות, שאינן מצריכות יכולות טכניות מיוחדות. אנו מאמינים בפרפקציוניזם וביעילות מקסימלית. לא קיימת חברה אפקטיבית מאיתנו, אשר תנקה קרוב לרמתנו בפרק זמן נתון.
  2. איכות הציוד – אנו משתמשים בטכנולוגיות החדשות ביותר ומאמינים שרק כך ניתן לספק שירות מעולה ולהגיע לתוצאות הרצויות. אנו מחדשים את הציוד בתדירות גבוהה על מנת למנוע עבודה ירודה עקב הבלאי. כל אלו מובילים לנקודה הבאה.
  3. מחיר – כפי שצויין, אנו אכן משקיעים כסף רב – הן בציוד והן בעובדים האיכותיים ביותר. אז כיצד המחיר שלנו הוא הזול ביותר? יעילות, יעילות ושוב – יעילות. כאשר העובדים חרוצים ומעולים – הם צריכים פחות זמן. כאשר הציוד חדש ומודרני – ההספק גדול בפער מהמתחרים. על כן – המחיר שתשלמו אצלנו הוא הזול ביותר, והתוצאה – הטובה ביותר.

אם כך, זו ההזדמנות שלכם להוריד משימה אחת מסדר היום. גם כך מעבר דירה מלווה בבירוקרטיה רבה, לוגיסטיקה, ואין סוף משימות 'מהנות'. פנקו את עצמכם, היכנסו לדירה מבריקה ומזמינה, עם ריחות מעולים שישכיחו לעד שאי שם בעבר התגוררו אנשים זרים בדירתכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!