כיצד למנוע רטיבות ברצפה

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

אתם כבר יודעים שצריך למדוד את תכולת הלחות של הרצפה ולתת לה להתאקלם על מנת למנוע בעיות רטיבות. אך תשומת לב לרצפת המשנה היא גם שלב חשוב במניעת בעיות רטיבות ברצפות.

אם אינך מוודא שתת הרצפה שלך מוגנת מפני רטיבות, ייתכן שאתה מעמיד את הרצפה בסכנת קיצונית, רטיבות עלולה לחלחל לרצפה מלמטה למעלה לכן חייב שתנקוט בצעדים כדי להתגונן מפני בעיה זו.

נקיטת צעדים למניעת בעיות רטיבות בתת-רצפתית

בצע מדידות לחות לפני, במהלך ואחרי ההתקנה

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת התקנת תת רצפת הוא לבצע מידות נכונות לפני, במהלך ואחרי ההתקנה. על ידי כך תוכלו להבטיח שתת הרצפה מאווררת כראוי ושרמת הלחות נמצאת בטווח האידיאלי. השלב הראשון הוא לבצע מדידות של תכולת הלחות באוויר ובאדמה. לאחר מכן, עליך להתקין מחסום אדים בחלק התחתון של תת הרצפה. זה יעזור למנוע מלחות מלחלחל אל תת הרצפה. לבסוף, כדאי לבדוק באופן קבוע את רמת הלחות בתת הרצפה ובאדמה שמסביב.

השתמש בתשתית ריצוף

תשתית ריצוף היא חומר המותקן בין תת הרצפה לריצוף המוגמר. משטחי התחתית מספקים יתרונות רבים, אך אחד החשובים שבהם הוא יכולתם למנוע בעיות רטיבות. כאשר אתה מתקין תשתית, זה יוצר מחסום שעוזר לשמור על הלחות מלחלחל דרך הסדקים בתת הרצפה. בנוסף, שכבות תחתיות יכולות לעזור לבודד את הרצפות שלך, להפוך אותן לנוחות יותר להליכה ולעזור להפחית את עלויות האנרגיה. בעת בחירת תשתית, הקפד לבחור אחד שתואם לריצוף המוגמר שלך ושיש לו מחסום לחות טוב. עם קצת טיפול, הרצפות שלך יישארו יפות במשך שנים רבות.

לנקוט באמצעי מניעה במהלך חודשים רטובים יותר

במהלך חודשים רטובים, הרצפה עלולה להיות לחה, מה שמוביל לבעיות כמו צמיחת עובש, ריקבון עץ ורטיבות ברצפה. ישנם כמה צעדים פשוטים שבעלי בתים יכולים לנקוט כדי למנוע בעיות אלו להתרחש. ראשית, ודא שהמרזבים והצנרת נקיים כך שהמים יוכלו להתנקז מהבית. שנית, השתמשו במסיר לחות כדי לשמור על האוויר בתוך הבית יבש. לבסוף, שקול הנחת מחסום לחות מתחת ללוחות הרצפה כדי לסייע בהגנה מפני לחות עולה.

הוסף מחסום מעכב אדים

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע נזקי רטיבות תת-רצפתיים היא הוספת תשתית ריצוף עם מחסום מעכב אדים. זה יחסום הלחות מלעלות דרך הרצפות שלך, וימנע ממנה לגרום לבעיות. בנוסף, הקפיד לפקוח עין על הלחות היחסית בביתכם. אם הוא מתגבש מדי, זה יכול לתרום לבעיות רטיבות תת-רצפתיות.

קרא לאיש מקצוע

איש מקצוע יכול להעריך את הבית שלך ולזהות מקורות פוטנציאליים של רטיבות. לאחר מכן הוא יכול להעניק לך שירות בתחום ייבוש רטיבות תת רצפתית, ובמידת הצורך לתת מענה טיפול בהצפה. בדיקה על ידי איש מקצוע עשויה להיות כרוכה בביצוע שינויים באוורור או בידוד הבית שלך. איש מקצוע יוכל גם לספק לכם עצות כיצד לנטר ביעילות את רמות הלחות בביתכם. בהתקשרות לאיש מקצוע תוכלו להיות בטוחים שאתם נוקטים בצעדים הטובים ביותר למניעת בעיות רטיבות תת-רצפתיות בביתכם.

שים לב

אם אתה מתקין שכבת אדים על גבי התת-ריצוף, אתם רוצים לוודא שהמסמרים או האמצעים המשמשים להנחת ריצוף נכונה לא חודרים את המחסום . לדוגמה, אם אתה מניח רצפת עץ מלא ומסמר חודר את המחסום הזה, יש עכשיו אחיזה שבה הלחות יכולה לחלחל לאט. בין אם אתם משדרגים את הרצפות שלכם או מבצעים התקנה במתקן חדש, תרצו לוודא שאתם עובדים עם איש מקצוע מכובד לריצוף שיוכל לספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר עבור החלל והדרישות שלכם. כשאתה עושה זאת, הקפד לשאול שאלות על הלחות במתקן שלך, הבדיקות המתבצעות וסוג התת-רצפת שיעבוד הכי טוב בתנאים שלך.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!