הלוואה לרכב – איך נוטלים הלוואה בצורה חכמה

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

לפני שלושים-ארבעים שנה, אנשים לא היו נוהגים להחליף רכבים לעיתים תכופות, מאחר והשוק היה יחסית מצומצם, אז עלויות המחיר היו גבוהות ומרבית האנשים לא היו יכולים להרשות לעצמם להחליף רכב כמו היום.

כיום השוק הרבה יותר גדול ומפותח, ישנן הרבה יותר אופציות לרכישה והרבה יותר אפשרויות מימון. לכן אנשים מחליפים רכבים לעיתים תכופות יותר ובמשפחות רבות אף נהוג להחזיק מספר מכוניות, בשביל שלא לייצר מצב שאחד יהיה תלוי בשני.

אחד הדברים שעזר לפתח את השוק הוא כל הנושא של מימון לרכישת רכב ובין היתר, האופציה לקחת הלוואה לרכב בתנאים משתלמים. במקום שהלקוח יצטרך לשלם את מלוא הסכום בעת הרכישה או לקחת הלוואות בתנאים לא משתלמים דרך בנקים, אזי שיש לו אפשרויות לקבל מימון לרכישת רכב חדש דרך גופים שונים, כולל דרך חברת אשראי איתה הוא עובד באופן קבוע.

הלוואה לרכב היא כלי פיננסי אידיאלי עבור אנשים פרטיים וכן עבור בעלי מקצוע ועסקים. זה כלי נוח, מאחר והלקוח יכול לרכוש את הרכב להשתמש בו במשך שנתיים-שלוש, בזמן הזה הוא מחזיר את ההלוואה ובסיומה יכול להחליף את הרכב שברשותו ברכב חדש על ידי הלוואה חדשה. תנאי ההלוואות מאפשרים, בדרך כלל, החזר לאורך תקופה של שנה ויותר.

איך בוחרים הלוואה לרכב?

כאמור, היום אפשר למצוא דוגמאות שונות של הלוואות לרכב.

האופציה הנפוצה ביותר היא רכישת רכב בהלוואה חלקית לצד שימוש בהון עצמי. ככל שהחלק של הלקוח גבוה יותר, כך סכום ההלוואה נמוך יותר והתנאים שלה משתלמים יותר מבחינתו.

אך מי שאין לו הון עצמי ואין לו אפשרות לשלם בעצמו גם חלק מסכום הרכישה, יכול למצוא פתרונות בנוסח מימון של 100 אחוז עם הלוואה של עד 99 תשלומים, כפי שניתן למצוא בחברות אשראי שונות. בצורה כזו, הוא יכול לרכוש את הרכב מבלי לשלם מכיסו אלא רק להחזיר את ההלוואה בהתאם לתנאים שלה. עליו לקחת בחשבון שבנוסף לקרן, קרי הכסף שהוא קיבל לרכישת הרכב, יהיה עליו לשלם גם ריבית.

הבחירה בין הלוואה כזו להלוואה אחרת, צריכה להתבסס על פי התנאים שעומדים לרשות הלקוח, היכולות הכלכליות שלו וכמובן בהתאם למה שיכול להתאים בראייה ארוכת טווח. עליו לעשות תכנון כלכלי נכון ומדויק בשביל שידע כיצד להתמודד עם החזר ההלוואה בעתיד.

למה עדיף לקחת הלוואה לרכב?

גם אם יש בידי הלקוח את היכולת לשלם את סכום הרכישה במלואו בבת אחת, מוטב לקחת הלוואה לרכב.

ההסבר לכך הוא פשוט, אם תנאי ההלוואה מאפשרים לפרוס את ההחזר על פני תקופה של שנה-שנתיים או יותר, אזי שהשפעה של ההחזר על חשבון ההוצאות הוא קטן, מה שיכול לפנות סכומי כסף משמעותיים יותר להוצאות אחרות, הרבה יותר חיוניות בעת הזאת.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הלוואה לרכב

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!