איך מנקים מקלחון?

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

 

מקלחון

ידוע כי חשוב לנקות את המקלחון שלנו באופן קבוע, כדי שלא יצטברו עליו לכלוכים או יתפתח בו עובש או משהו דומה שמסוכן לבריאותנו. איך מנקים מקלחונים? במאמר זה תמצאו את כל התשובות והטיפים לניקיון מושלם.

איך מנקים מקלחונים?

איגדנו עבורכם את הטיפים המובילים לניקיון של מקלחונים:

אחרי כל מקלחת

לאחר כל מקלחת, מומלץ לנקות זכוכית מקלחון בעזרת מגב קטן. הפעולה הזו תאפשר לשאריות של מים וחומרים אחרים לרדת מהזכוכית, ותשאיר אותה נקייה באופן יחסי וללא כתמים בולטים לעין. אי-ניקיון של מקלחון עלול להוביל לכך שיהיו כתמים גדולים וכהים על הזכוכית של מקלחונים, שיצריכו מכם ניקיון אינטנסיבי יותר במהלך. ניקיון שגרתי של הזכוכית ימנע זאת.

משתמשים בחומרים הנכונים

כאשר אתם ניגשים לנקות מקלחון פינתי או חזיתי, חשוב להשתמש בחומרים הנכונים שיבצעו את העבודה באופן אפקטיבי, יביאו תוצאות נהדרות והכי חשוב – לא יפגעו בשום צורה ביופיו של מקלחון פינתי. תצטרכו מברשת ניקוי – ניתן למצוא כיום מברשות ניקוי חשמליות המסתובבות בקצב מהיר ומאפשרות קרצוף עמוק ויסודי של המשטח. מבחינת חומר לניקוי – חשוב מאוד לבחור בחומר ניקוי שלא יפגע בחומרים מהם עשוי מקלחון פינתי. התייעצו עם יצרן מקלחונים לפני שימוש בחומר מסוים במקלחון שלכם וודאו שהוא מתאים.

נוקטים בזהירות

כאשר אתם מנקים מקלחונים, זכרו שמדובר בזכוכית – השתדלו לא לעבוד עם כלים שיגרמו לשריטות או חבלות בזכוכית, אל תישענו באופן מלא עליה, ונקטו בזהירות כללית במהלך העבודה על מקלחונים בעזרת הכלים והחומרים השונים. מקלחון פינתי או חזיתי דורשים את אותה הגישה כשמדובר בניקיון.

בודקים ביסודיות

בייחוד אם יש לכם מקלחון פינתי, ובו לכלוך יכול להצטבר בפינות ובחיבורים בין הקיר לזכוכית. מקלחון פינתי צריך להיות נקי גם במסילות באופן יסודי, בכדי שלא יצטבר לכלוך ויתפתח עובש או

 

 

מקלחונים מבית אולבט – הבחירה הנכונה עבורכם

חברת אולבט מתמחה בייצור של מקלחונים, מקלחון פינתי, חזיתי, עם מנגנון הזזה ועוד. מדובר בחברה עם ניסיון עתיר שנים, אלפי לקוחות מרוצים ותוצאות שמדברות בעד עצמן. עבור מקלחונים איכותיים באמת, ברמת גימור גבוהה ויופי שנשמר לאורך שנים – בחרו באולבט.

 

לסיכום

עבור מקלחונים נקיים באמת, דאגו לניקיון שגרתי ותקופתי, בעזרת מברשת וחומר ניקוי מתאימים, נקו ביסודיות ובעדינות, ודאגו לא לשרוט או לפגוע בזכוכית. מקלחונים מבית אולבט הם הבחירה המושלמת עבור כל חדר רחצה, עם רמת איכות גבוהה ויופי מסנוור. 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!