ניקוי ספות מקצועי – הכירו את נקי מחדש חברה לניקוי ספות בד ועור

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

כמו שאתם כבר יודעים, הספה היא אחת מרהיטי הבית החשובים, היפים ואלה שנמצאים בשימוש התכוף ביותר. הספה והסלון הוא לא רק מקום נוח לאכילה וצפייה בטלוויזיה, אלה גם מרכז הבית שלנו המשמש לאירוח ומעניק נוכחות ועיצוב שמשפיע על נראות והרגשה בכל חלל הבית. למרבה הצער, במהלך השימוש היומיומי של הספות הן צוברות אבק, כתמים ולכלוכים רבים המונעים מהבית שלכם להיראות נקי ואסטטי. לכן הזמנת חברה לניקוי ספות בד באופן קבוע הוא המרכיב החשוב ביותר לשמירה על ניקיון הבית ותחושת הנוחות והאסטטי בו.

 

ניקוי ספות – מה חשוב לדעת

אם אתם מחפשים ניקוי ספות איכותי הגעתם למקום הנכון, נקי מחדש חברת ניקוי ספות מקצועי מספקת מגוון פתרונות לניקיון מושלם ובצורה מקצועית ללא חשש של נזק והרס לבד וסיב הספה. צוותי הניקיון שלנו מורכבים ממומחים בתחום הניקיון, כך שאנו בעלי ניסיון רב. אנו נעזרים במגוון שיטות מתקדמות וחדשניות לניקוי מקצועי ועם חומרים איכותיים, על מנת להבטיח עבורכם תוצאות מרהיבות ויפות שנשארות לאורך זמן. במהלך הניקוי אנו מתאימים את שיטות העבודה שלנו הן במכשור והן בחומרי הניקיון בהתאם לסוגי הבד השונים, ניקוי ספות כותנה לא יבוצע באותו דרך כמו ניקוי ספות קטיפה או מבד רחיץ. פעולת הניקיון כוללת שטיפה עמוקה ויסודית של הספה, הסרת כתמים, לכלוך, אלרגנים ואבק – כך שבאופן כללי הספה שלכם תעבור חידוש וחיטוי מקיף שיחזיר את הרעננות והנוחות לספה שברשותכם המומחים שלנו מבצעים את העבודה בקפידה ובדיוק ללא פשרות, אנו מבטיחים שלאחר הניקיון שלנו אתם תתרשמו מהעבודה היעילה והמקצועית, ללא פגיעה בספת בד או העור וללא נזק. אנו מתחייבים להשתמש אך ורק בחומרי ניקוי המאושרים על ידי משרד הבריאות ולא רעילים ומזיקים לאדם ולבעליי חיים.

 

ניקוי ספות מקצועי – טיפים לבחירה מנצחת ותוצאות מושלמות

  1. בחירת חברת ניקוי מקצועית – במידה ואתם מעוניינים לקבל את התוצאות הטובות ביותר לניקוי ספות בד או עור חשוב לבחור בחברת ניקיון מקצועית ומוסמכת מטעם תאגיד בין לאומי. חברה מקצועית תספק לכם שירות מקצועי עם צוות מיומן ומכונות חדישות ומתקדמות. חשוב לבדוק תחילה את רקע החברה, הצעות המחיר שלה והמלצות מלקוחות קודמים מרוצים.
  2. סוג הספה והתאמת חומרים – כל ספה עשויה מחומר גלם שונה, וכך היא זקוקה לשיטת ניקוי שונה. לכן תחילת הניקיון חשוב שתוודאו שחברת ניקוי הספות מבצעת התאמה של החומרים בהתאם לסוג הבד של הספה שלכם. תוכלו לדעת זאת גם אם בזמן שיחת הטלפון הראשונה ביקשו ממכם תמונה של הספה – זה עשוי להעיד על חברה מקצועית שמבצעת התאמה מדויקת ומוכנה להגיע רק לאחר בדיקה מקיפה.
  3. טיפול בכתמים חריגים – ספות מבד או מעור יכולים לספוג כתמים שונים ועקשניים, כולל כתמי זפת, כתמי שתן, טושים, דבק, יין, עובש או כל כתם עקשן אחר. חברת ניקוי ספות מבד מקצועית תספק טיפול מותאם אישית לכל סוג כתם, ותבטיח שהוא יוסר במלואה וללא נזק לבד הספה. חשוב לבחון גם נטרול ריחות שתן או צואה באופן פרטני בהתאם לסוג הספה שברשותכם.
  4. שיטות ניקוי מתקדמות – חשוב להתעדכן בשיטות הניקוי המתקדמות ביותר על מנת לספק את התוצאות הטובות ביותר. ניקוי ספות בקיטור, ניקוי ספות בהזרקה ויניקה (שיטה אמריקאית|) ניקוי יבש לספות או ניקוי ספות בשיטה רטובה הם כולם טובות ! אך לא בטוח שהם מתאימות לספה שלכם! לכן חשוב לבדוק זאת בקפידה לפני תחילת הניקיון.
  5. תדירות הניקיון – חשוב לבצע ניקוי מקצועי אחת לשנה ולא יותר. ישנן כתמים הניתנים להסרה בקלות מתי שהם טריים ולא ישנים – אך אם השארתם כתמים אלו זמן רב על גבי הספה ייתכן מאוד שלא יהיה ניתן להסיר אותם אם יחלוף זמן מה. לכן חשוב להקפיד את תוכנית מסודרת ולבצע ניקוי כל זמן קבוע מראש.

אנו מזמינים אתכם לקבל ייעוץ בחינם וללא התחייבות. חייגו אלינו: 055-300-2030

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!