גרים בפתח תקווה? כך תתמודדו עם תקלות נפוצות בדלת שלכם

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

הדלתות הן רכיב חשוב ביותר בביתנו, הן מספקות אבטחה, פרטיות ובידוד. אך לעיתים, ייתכן ונתקל בתקלות ובעיות עם הדלתות שלנו. אם אתם גרים בעיר פתח תקווה, כדי להבין כיצד לטפל בתקלות נפוצות בדלתות, יש להכיר את הבעיות הנפוצות ואת הפתרונות האפשריים לכל תקלה. במאמר זה, נביא דוגמאות לתקלות נפוצות בדלתות ונספק הכוונה על אופן הטיפול בהן. 

הדלת נעולה ולא ניתן לפתוח

במצבים כאלו, הדבר הראשון שכדאי לבדוק זה את מפתחות הדלת. ודאו כי אתם משתמש במפתח הנכון ושהוא אינו נשבר. אם המפתח נכון והדלת עדיין נעולה, נסו לדחוף את המפתח אל תוך המנעול ולסובבו בעדינות עד שתשמע נעילה. אם אינכם מצליחים, ייתכן ויש תקלה במנגנון הנעילה ויש לקרוא למנעולן מוסמך בפתח תקווה שיתן לכם מענה מהיר.

הדלת נתקעת או נגררת על הרצפה

אחת התקלות הנפוצות בדלתות זה כאשר אתם פותחים או סוגרים את הדלת והדלת נתקעת או נגרתת על הרצפה. סביר להניח במקרה כזה שהדלת יצאה מהכיוון ויש להזמין מנעולן על מנת לבצע כיוון לדלת או הגבהת הדלת. לרוב התקלה מגיעה ממצב שהצירים יצאו ממקומם ויש להחליפם. במקרה כזה יש להזמין מנעולן בפתח תקווה להחלפת צירי הדלת.

המנעול נשבר או נתקע

ישנם מקרים בהם המנעול של הדלת נשבר או נתקע ואינו פועל כראוי. אם אתם מנסים לסובב את המפתח ואינכם מצליחים, נסה לשמן את המנעול עם שמן סיליקון או זזקל. אם בכל זאת אינכם מצליחים, כנראה והמנגנון כבר עשה את שלו וזה הזמן להזמין מנעולן מומחה בפתח תקווה להחלפת הצילינדר של הדלת.

דלת זכוכית שבורה

ישנם המון מקרים שהדלת נשברת מסיבה כזו או אחרת, בדרך כלל מדובר על דלתות זכוכית שהם הדלתות היותר עדינות בגלל הזכוכית שממנה עשויה רוב הדלת. במקרים של שבר בזכוכית מומלץ לא לתקן לבד אלא להזמין מנעולן בפתח תקווה המומחה לתיקון דלתות זכוכית שיבצע את העבודה בעזרת הכלים המתאימים וללא נזק לדלת הרגישה.

לסיכום, אלו רוב התקלות הנפוצות בדלתות, כשאתםנתקלים בבעיה בדלת, ראשית יש להבין את הבעיה ולדעת האם זה משהו שניתן לתקן בעצמו או שמצריך הזמנת איש מקצוע מומחה. אם אינכם בטוחים אם ניתן לפתור את התקלה בעצמכם, מומלץ לפנות למנעולן בפתח תקווה לקבלת שיחת ייעוץ ובכך תדעו מה הכי נכון לעשות או לקבל המלצות נוספות על החומרים הנדרשים לתיקון.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!