מכונת שטיפה לרצפה

חברת הניקיון הגדולה והזולה בישראל !

מכונת שטיפה לרצפה מעניקה לנו מגוון רחב של יתרונות, החל מניקיון יסודי ועד לחיסכון במים. כאשר אתם בוחרים מכונת שטיפה לרצפה אתם יכולים לבחור בין השכרה של מכונה ובין רכישה, לרוב נרצה לשכור את המכונה כדי לראות האם היא מתאימה לסוג העסק שלנו או לבית. מכונות שטיפה יכולות לעלות עשרות אלפי שקלים, אך מכונות ביתיות יכולות להיות במחירים נמוכים המתאימים לכל כיס.

 

סוגי מכונות שטיפה לרצפה

לפני שבוחרים מכונת שטיפה לרצפה, בין אם השכרה או רכישה יש לבדוק מספר דברים. נתחיל בדבר הראשון, סוג המכונה:

  1. מכונת שטיפה רכובה – מכונות שטיפה רכובות מופעלות על ידי נהג, הן מוכרות בעיקר בסופרים וקניונים. יש מגוון גדלים של מכונות שטיפה רכובות ויש להתאים את גודל המכונה בהתאם למעברים שיש במקום או בהתאם לגודל המתחם. המכונה פועלת באמצעות מנגנון השוטף ומנגב את האזור בו המכונה עוברת. המכונות יכולות לעבוד על חשמל או דיזל.
  2. מפעיל הולך – שם המכונה מתאר את אופן השימוש בו. כדי להפעיל את המכונה יש צורך במפעיל אשר מוביל את המכונה במסלול הרצוי. המכונה מונעת על גלגלים ומשקלה נוח לדחיפה. השימוש במכונות אלו נעשה לרוב בחללים קטנים כמו משרדים, חנויות ועוד. מחזור ההפעלה של מכונה זאת הוא בדרך כלל קצר יותר ומחירן בהתאם.
  3. קרצוף ופוליש – מכונות קרצוף משמשות לצורך קרצוף אוטומטי של רצפות. במכונה אחת יש לכם את כל מה שצריך בניקיון ידני. המכונה מבצעת שלוש פעולות בו זמנית והיא מעניקה פתרונות גם לעסק וגם לבית. בסוף התהליך כחלק משלושת הפעולות של המכונה היא תשאב את המים באמצעות "מגב ואקום". היתרון הוא גם קרצוף ברמה גבוהה וגם חיסכון משמעותי בשימוש במים.

 

התאמה המכונה למקום

כאשר אתם בוחרים מכונת שטיפה יש להתאים את המכונה בהתאם למכונות שמתאימות לסוג העסק שלכם. ההתאמה צריכה להיות גם בהתאם לגודל המקום ובהתאם לגודל המעברים, בהתאם למספר העובדים והלקוחות שנמצאים במקום (כאשר אתם מנקים במהלך היום) ובהתאם לסוג הרצפות. לדוגמא, ניקיון מוסך יהיה באמצעות מכונה ייעודית ולא יתאים לרצפות קניון שהן "עדינות" יותר. המטרה היא לנקות את הרצפה באופן מיטבי אך מצד שני גם לא לפגוע בטיב הרצפות. כמו כן, יש לקחת בחשבון אם יש לכם מפעיל למכונות או שאתם בתור בעלי העסק צריכים לדאוג לניקיון במהלך השהות במקום.

 

השקעה לטווח הארוך

חשוב לבדוק עד כמה מכונת השטיפה חסכונית במים. אם עד היום שטפתם את הנכס שלכם באופן ידני סביר להניח שחשבון המים שלכם היה די גבוה והניקיון לאו דווקא יסודי. אין אדם שדואג לניקיון הנכס יותר טוב מבעל הנכס, כאשר אנחנו בוחרים במכונות שטיפה אנו גם חוסכים במים וגם מבטיחים ניקיון יסודי שהוא התדמית של העסק.

 

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!